Pirminės buhalterinės apskaitos tvarkymas
- Pirkimo, pardavimo dokumentų išrašymas;
- Pirminių dokumentų apskaita: Jūsų įmonės sąskaitų, paslaugų kvitų, kasos pajamų/išlaidų orderių, banko išrašų suvedimas į buhalterinę programą;
- Atsargų ir ilgalaikio turto apskaita;
Vyr. buhalterio paslaugos
Jeigu Jūsų įmonėje yra darbuotojas, kuris į buhalterinę programą veda pirminius dokumentus arba tik dalinai tvarko apskaitą, siūlome pasinaudoti mūsų vyr. buhalterio paslaugomis:
- Pirminių dokumentų įvedimo į apskaitos programą kontrolė;
- Darbo užmokesčio apskaita: įforminame darbuotojų priėmimus, atleidimus, pildome darbo laiko apskaitos žiniaraščius, skaičiuojame darbo užmokestį, atostoginius, išeitines kompensacijas, komandiruotes, dienpinigius;
- Mokesčiai: Teikiame visas reikiamas deklaracijas Valstybinei mokesčių inspekcijai, Sodrai, Statistikos departamentui, Muitiniai;
- Finansinės atskaitomybės sudarymas;
- Bendraujame su mokesčių administratoriais, teikiame jiems atsakymus į užklausas;
- Kiti vyr. buhalterio darbai pagal susitarimą.
Apleistos buhalterijos tvarkymas
Jeigu Jūsų įmonės dokumentacija buvo netvarkyta 3 - 6 mėnesius ar ilgesnį laiką arba buvo vedama dalinai, esame pasiruošę Jums padėti ir sutvarkyti apleistą buhalteriją.
- Suderinsime visus likučius, įvertinsime buhalterinės apskaitos būklę, patikrinsime ūkinių operacijų teisingumą.
- Patikslinsime mokestines deklaracijas, parengsime finansines ataskaitas.
- Taip pat padedame parengti įmonės likvidavimo dokumentus arba, esant pageidavimui, vedame buhalterinę apskaitą toliau.
Jeigu norėtumėte sužinoti individualų pasiūlymą, spauskite čia